Χάρις την έξυπνη τακτική «Hunger Marketing» που ακολούθησε και εφάρμοσε η Xiaomi, κατάφερε σε λιγότερο από 34 λεπτά να πουλήσει για τον μήνα Μάρτιο 100.000 Redmi Note. Τώρα η εταιρία γεμάτη υπερηφάνεια έχει κάθε λόγο να ελπίζει για κάτι καλύτερο, από την στιγμή μάλιστα που οι προ-παραγγελίες για phablet της (αξίας 161 δολαρίων) έφτασαν στα 15 εκατομμύρια.
Ο αριθμός αυτός ξεπερνά τις 9 εκατομμύρια πωλήσεις του πρώτου σαββατοκύριακου των iPhone 5s, iPhone 5c, καθώς και τα νούμερα πωλήσεων που σημείωσε και το Samsung Galaxy S5 από τις πρώτες μέρες που δόθηκε προς κυκλοφορία. Προς αποφυγή παρερμηνεύσεων, να πούμε ότι αναφερόμενοι στις προ-παραγγελίες σε καμία περίπτωση δεν εννοούμε ότι κατά ανάγκη όλες οι συσκευές Xiaomi Redmi έχουν προπληρωθεί. H εταιρία μετρά στις προ-παραγγελίες και όσους έχουν κάνει απλή εγγραφή για να λαμβάνουν ενημέρωση μέσω του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου για το νέο smartphone της Xiaomi.
To Redmi Note των 161 δολαρίων, διαθέτει οθόνη 5,5 ιντσών ανάλυσης 720x1280, octa-core επεξεργαστή χρονισμένο στα 1,7 GHz, 2 GB RAM, εσωτερική μνήμη 16 GB, κύρια κάμερα 13 megapixel, μπαταρία 3200 mAh και προεγκατεστημένη την έκδοση Android 4.2.2.
Το γεγονός και μόνο ότι 15 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εκδηλώσει στην σχετική φόρμα το ενδιαφέρον τους για την συσκευή, κατά γενική ομολογία αποδεικνύει πως η Xiaomi ξέρει πολύ καλά ποιες μεθόδους να χρησιμοποιεί όταν θέλει να προωθήσει σωστά ένα ολοκαίνουργο προϊόν της και μάλιστα σε μια μεγάλη αγορά όπως η Κίνα.
Η Xiaomi πάντως δεν σταματάει εδώ, και μέχρι το τέλος του έτους θα αρχίσει την εμπορική διάθεση της ναυαρχίδας της Xiaomi MI3 σε Ινδία, Βραζιλία, Ρωσία, Μεξικό, Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη, Τουρκία, Βιετνάμ και Μαλαισία.
[via]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου